Helpdesk

De G DATA Helpdesk helpt alle geregistreerde klanten op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Onze medewerkers helpen u per telefoon of per e-mail met problemen die zich voordoen met onze producten.

U bereikt het G DATA Servicecentrum als volgt:

Nederland

Telefoon: +31 (0) 20 808 08 34 (lokaal tarief)

E-mail: support@gdata.nl

Controleer vóór elk gesprek met de hotline eerst met welke soft- en hardware uw computersysteem is uitgerust. Met deze informatie kunnen de medewerkers van het servicecentrum u beter en sneller helpen. Zorg ervoor dat de telefoon, indien mogelijk, in de nabijheid van de ingeschakelde computer staat. Als u belt, moet de software op uw computer zijn geïnstalleerd.

Veel problemen kunnen worden verholpen met behulp van de helpteksten en de handleiding. Probeer eerst hier een antwoord op uw vragen te vinden. Veel vragen zijn ook al beantwoord bij de FAQ (frequently asked questions - veel gevraagde vragen).

U kunt ook een service aanvraag formulier invullen op de originele website van G DATA.

Een dubbele engine biedt perfecte bevei-liging, maar de dubbele detectie vertraagt de computer.   Bij actieve hybride beveiliging dicht CloseGap lekken en is daardoor tot 30 % sneller.   Meer informatie over CloseGap en actieve hybride beveiliging: www.closegap.net

Bij Aanschaf van G DATA producten geeft G DATA u tevens de mogelijk-heid om kosteloos G DATA Mobile Security Lite op uw smartphone te installeren.